ORGANIZATORZY
Izabela Sojewska
KOORDYNATOR PROJEKTU
Zespół ds. zarządzania projektami
Pomysłodawca Projektu, prawniczka, absolwentka Komunikacji wizerunkowej oraz studentka Etnologii i antropologii kulturowej na Uniwersytecie Wrocławskim.
W Projekcie zajmuje się aspektami organizacyjnymi – przede wszystkim zarządzaniem zespołem, strategią, dokumentacją, kontaktem z ekspertami, partnerami oraz mediami, nawiązywaniem współprac, organizacją szkoleń i spotkań, prowadzeniem mediów społecznościowych, rekrutacją wolontariuszy a także przygotowywaniem treści materiałów promocyjnych.
Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.
Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.
Dawid Gawlik
KOORDYNATOR PROJEKTU
Zespół merytoryczny
Pomysłodawca Projektu oraz magister Gospodarki przestrzennej na Wydziale Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Wrocławskiego
W Projekcie zajmuje się aspektami merytorycznymi – jest odpowiedzialny przede wszystkim za analizę informacji prasowych i treści internetowych, badanie problemów i diagnozowanie potrzeb społeczności lokalnych, opracowywanie scenariuszy rozmów i sond ulicznych, prowadzenie mediów społecznościowych oraz za organizację debat: czuwa nad porządkiem
ich przebiegu, rekrutuje uczestników i jest dla nich wsparciem merytorycznym.
Potrafi nie dawać znaku życia przez tydzień a potem zrobić wszystko w jeden dzień. Prywatnie miłośnik sejfów, calcio, jedzenia lodów w kinie (tylko na słabych horrorach) oraz szukania dram na Twitterze i Tik toku. W sumie nie lubi jeść śniadań, więc świetnie dogaduje się z Izą.
Martyna Gietz
KOORDYNATOR
Zespół ds. mediów społecznościowych
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Interesuje się marketingiem oraz charakterystyką i wpływem social mediów na ich użytkowników.
Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.
Kamil Żółkiewicz
KOORDYNATOR
Zespół ds. promocji
Prywatnie pracuje jako księgowy, nauczyciel oraz redaktor. Magister Finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Szczecińskim. Organizacje pozarządowe są mu bardzo bliskie.
W Projekcie zajmuje się koordynowaniem prac zespołu ds. promocji. Odpowiada za rozdzielanie zadań dla członków zespołu dotyczących promowania działań. W zakresie jego obowiązków leży również strona internetowa i zarządzenie w WordPressie. Zawsze jest wsparciem podczas wyzwań i nowych doświadczeń dla swojego zespołu.
W wielu aspektach bardzo mocno stawia na możliwości rozwoju, poznania nowych osób oraz szukania nowych wyzwań. W ten sposób znalazł się w Projekcie Kontrasty, który pozwala na realizację wszystkich wymienionych kwestii. Uważa, że głowa jest od tego, by mieć na niej za dużo — włosów i wiecznych spraw do załatwienia.
Anna Szczepanowicz
KOORDYNATOR
Zespół montażowy
Absolwentka II Liceum Ogólnokształcącego w Oleśnicy na profilu humanistyczno-psychologicznym.
Dominika Borecka
KOORDYNATOR
Zespół ds. dostępności
Studentka kierunku prawno-ekonomicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.
Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.
Alicja Ciesielska
SPECJALISTA DS. HR.
Uczennica liceum ogólnokształcącego w Łodzi i pasjonatka geografii.
Sebastian Smolarczyk
SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Inżynier informatyki oraz magister Informatyki Stosowanej II stopnia na Politechnice Wrocławskiej.
Odpowiada za stronę internetową Projektu, reaguje na bieżące awarie oraz problemy, czuwa nad technicznymi aspektami spotkań, debat, szkoleń i webinarów.
W zasadzie nie do końca wie, jak znalazł się w Projekcie. Pasjonat spania, majsterkowania, uroczych piesków, przygotowywania makaronu na różne sposoby a także wszelkiego sprzętu AGD, który znajduje się aktualnie na promocji.
Grzegorz Noworyta
EVENT MANAGER
Świeżo upieczony magister inżynier Zarządzania i Inżynierii Produkcji na Politechnice Wrocławskiej.
W projekcie zajmuje się przede wszystkim organizowaniem wydarzeń, nawiązywaniem współpracy z organizacjami i utrzymywaniem z nimi stałego kontaktu. Wykonuje setki telefonów do kontrahentów oraz wprowadza dziesiątki informacji do systemu, żeby każdy był ze wszystkim na bieżąco.
Skrajny indywidualista, ale z każdym jest w stanie znaleźć nić porozumienia. Prowadzi kilka arkuszy Excela, w których na bieżąco monitoruje sprawy ze swojego życia. Miłośnik reportaży, czytania wszelkich niepotrzebnych statystyk oraz picia dużej ilości wody.
Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.
ORGANIZATORZY
Izabela Sojewska
KOORDYNATOR PROJEKTU
zespół ds. strategii i promocji
Pomysłodawca Projektu, prawniczka, absolwentka Komunikacji wizerunkowej oraz studentka Etnologii i antropologii kulturowej na Uniwersytecie Wrocławskim.
W Projekcie zajmuje się aspektami organizacyjnymi – przede wszystkim zarządzaniem zespołem, strategią, dokumentacją, kontaktem z ekspertami, partnerami oraz mediami, nawiązywaniem współprac, organizacją szkoleń i spotkań, prowadzeniem mediów społecznościowych, rekrutacją wolontariuszy a także przygotowywaniem treści materiałów promocyjnych.Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.
Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.
Dawid Gawlik
KOORDYNATOR PROJEKTU
zespół merytoryczny
Pomysłodawca Projektu oraz magister Gospodarki przestrzennej na Wydziale Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Wrocławskiego
W Projekcie zajmuje się aspektami merytorycznymi – jest odpowiedzialny przede wszystkim za analizę informacji prasowych i treści internetowych, badanie problemów i diagnozowanie potrzeb społeczności lokalnych, opracowywanie scenariuszy rozmów i sond ulicznych, prowadzenie mediów społecznościowych oraz za organizację debat: czuwa nad porządkiem
ich przebiegu, rekrutuje uczestników i jest dla nich wsparciem merytorycznym.
Potrafi nie dawać znaku życia przez tydzień a potem zrobić wszystko w jeden dzień. Prywatnie miłośnik sejfów, calcio, jedzenia lodów w kinie (tylko na słabych horrorach) oraz szukania dram na Twitterze i Tik toku. W sumie nie lubi jeść śniadań, więc świetnie dogaduje się z Izą.
Martyna Gietz
KOORDYNATOR
Zespół ds. mediów społecznościowych
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Interesuje się marketingiem oraz charakterystyką i wpływem social mediów na ich użytkowników.
Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.
Kamil Żółkiewicz
KOORDYNATOR
Zespół ds. promocji
Prywatnie pracuje jako księgowy, nauczyciel oraz redaktor. Magister Finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Szczecińskim. Organizacje pozarządowe są mu bardzo bliskie.
W Projekcie zajmuje się koordynowaniem prac zespołu ds. promocji. Odpowiada za rozdzielanie zadań dla członków zespołu dotyczących promowania działań. W zakresie jego obowiązków leży również strona internetowa i zarządzenie w WordPressie. Zawsze jest wsparciem podczas wyzwań i nowych doświadczeń dla swojego zespołu.
W wielu aspektach bardzo mocno stawia na możliwości rozwoju, poznania nowych osób oraz szukania nowych wyzwań. W ten sposób znalazł się w Projekcie Kontrasty, który pozwala na realizację wszystkich wymienionych kwestii. Uważa, że głowa jest od tego, by mieć na niej za dużo — włosów i wiecznych spraw do załatwienia.
Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.
Anna Szczepanowicz
KOORDYNATOR
Zespół montażowy
Absolwentka II Liceum Ogólnokształcącego w Oleśnicy na profilu humanistyczno-psychologicznym.
Dominika Borecka
KOORDYNATOR
Zespół ds. dostępności
Studentka kierunku prawno-ekonomicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
.
Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.
Alicja Ciesielska
SPECJALISTA DS. HR.
Uczennica liceum ogólnokształcącego w Łodzi i pasjonatka geografii.
Sebastian Smolarczyk
SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Inżynier informatyki oraz magister Informatyki Stosowanej II stopnia na Politechnice Wrocławskiej.
Odpowiada za stronę internetową Projektu, reaguje na bieżące awarie oraz problemy, czuwa nad technicznymi aspektami spotkań, debat, szkoleń i webinarów.
W zasadzie nie do końca wie, jak znalazł się w Projekcie. Pasjonat spania, majsterkowania, uroczych piesków, przygotowywania makaronu na różne sposoby a także wszelkiego sprzętu AGD, który znajduje się aktualnie na promocji.
Grzegorz Noworyta
EVENT MANAGER
Świeżo upieczony magister inżynier Zarządzania i Inżynierii Produkcji na Politechnice Wrocławskiej.
W projekcie zajmuje się przede wszystkim organizowaniem wydarzeń, nawiązywaniem współpracy z organizacjami i utrzymywaniem z nimi stałego kontaktu. Wykonuje setki telefonów do kontrahentów oraz wprowadza dziesiątki informacji do systemu, żeby każdy był ze wszystkim na bieżąco.
Skrajny indywidualista, ale z każdym jest w stanie znaleźć nić porozumienia. Prowadzi kilka arkuszy Excela, w których na bieżąco monitoruje sprawy ze swojego życia. Miłośnik reportaży, czytania wszelkich niepotrzebnych statystyk oraz picia dużej ilości wody.
Planuje wszystko tak szczegółowo, że członkowie Zespołu nie są pewni czy mogą sami wybrać, co chcą zjeść na śniadanie. Entuzjastka ubrań zjedzonych przez mole, beretów, pikników, mitologii, cynamonu, organizowania innym życia oraz irytowania się bez powodu.